logo
close
skłony tułowia z linką siedząc

Skłony tułowia z linką wyciągu siedząc

25 listopada 2020
simpli Komentarze: 0 Kategoria: Ćwiczenia na brzuch

Podczas tego ćwiczenia zaangażowane są mięśnie skośne oraz proste brzucha.

 

Żeby prawidłowo wykonać ćwiczenie, należy: usiąść na ławce, wyprostować tułów. Za plecami musi znajdować się wyciąg górny, w którym będzie zaczepiona lina z węzłami na końcach. Linę należy chwycić, tak aby otaczała kark z tyłu. To pozycja, która pozwoli rozpocząć ćwiczenie, czyli skłony w przód. Skłony należy robić na taką głębokość, żeby dolny odcinek pleców nie odrywał się od oparcia. Powracając do pozycji wyjściowej, trzeba zadbać, aby wszystko było w wolnym tempie, w pełni kontrolowane.

 

Ważne informacje:

 

wykonując to ćwiczenie, należy być nad wyraz ostrożnym podczas dopasowania ciężarów. Dlaczego? Wybór zbyt dużego ciężaru będzie obciążał dolny odcinek kręgosłupa. Należy również pamiętać, aby ćwicząc umiejętnie „wczuwać” w pracę mięśni.

 

Komentarze

Komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności