logo
close
Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej ćwiczenia na klate atlas ćwiczeń

Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej

27 października 2020
simpli Komentarze: 0 Kategoria: Ćwiczenia na klatkę piersiową

Wykonując to ćwiczenie, angażowana jest grupa mięśni klatki piersiowej. Dodatkowo w trakcie ćwiczenia pracują mięśnie trójgłowe ramion oraz aktony mięśni naramiennych.

Ćwiczenie powinno być wykonywane jak wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej. Jednak tutaj jest możliwość uzyskania dodatkowych korzyści. Przykładowo osoby poszukujące opcji na jeszcze lepszy rozwój wewnętrznej części klatki, podczas fazy wyciskania powinny zbliżać do siebie sztangielki. Podczas opuszczania sztangielek, ręce mogą zostać opuszczone poniżej poziomu klatki. To pozwoli na jeszcze większe rozciąganie mięśni.

Ważne informacje: oprócz istotnych faktów identycznych z wyciskaniem sztangi w leżeniu na ławce poziomej, trzeba pamiętać o prawidłowym, bezpiecznym mocowaniu zacisków. To bardzo ważne, gdyż złe dokręcenie zacisków nie tylko obniża bezpieczeństwo, ale również wprowadza dyskomfort w trakcie ćwiczeń.

Komentarze

Komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności