logo
close
martwy ciąg na prostych nogach trening ud nóg miesień dwugłowy

Martwy ciąg na prostych nogach

3 kwietnia 2019
simpli Komentarze: 0 Kategoria: Ćwiczenia na nogi

Ćwiczenie pozwala zaangażować przede wszystkim prostowniki grzbietu, jak również mięśnie dwugłowe ud oraz mięśnie pośladkowe.

 

Pozycja wyjściowa do ćwiczenia, czyli ustawienie w rozkroku, ciut mniejszym niż wynosi szerokość barków. Równocześnie trzeba lekko ugiąć nogi. Kolejny ruch, to ugięcie w pasie, ale i konieczne jest wygięcie dolnego odcinka grzbietu do wewnątrz. Sztanga powinna być jak najbliżej ciała. Dla bezpieczeństwa, zdrowia, warto skorzystać w tym ćwiczeniu z pasa treningowego. Chcąc jeszcze lepiej rozciągnąć mięśnie ud oraz grzbietu, warto skorzystać z podkładki pod nogi. Przyjmuje się również, że to ćwiczenie można zrobić przy użyciu suwnicy Smitha.

 

Ważne informacje: jest to ćwiczenie dla osób zaawansowanych. Początkujące osoby, zabierające się za to ćwiczenie, mogą dość szybko nabawić się kontuzji. Wynika to z faktu, że do jego wykonania potrzebne są odpowiednio wyrobione mięśnie grzbietu.

Komentarze

Komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności