logo
close
rozciaganie-miesni-piszczeli-nogi-blog-atlas-cwiczen-stretching

Odwrotne wspięcia w staniu

11 stycznia 2020
simpli Komentarze: 0 Kategoria: Ćwiczenia na nogi

Ćwiczenie znakomicie angażuje mięśnie piszczelowe.

 

Jak prawidłowo wykonać odwrotne wspięcia w staniu? Jest ono prawie podobne do wspięć na palce. Jedyną istotną różnicą jest to, że podkładki muszą być pod piętami, a unosi się śródstopia nóg, zamiast pięt. Pozycja identyczna jak podczas ćwiczeń wspięcia na place. Jednak w początkowej fazie ćwiczenia nie można rozciągać mięśni łydek, a jedynie mięśnie piszczelowe.

Chcąc ćwiczyć odwrotne wspięcia w staniu, można skorzystać ze sztangi, specjalnej maszyny lub sztangielki.

 

Ważne informacje: standardowo należy uważać z nieprawidłowym doborem obciążeń. Stawy skokowe są dość delikatne, dlatego zbyt mocne obciążenia sprawią, że można ulec kontuzji. Podobnie ma się rzecz w kwestii prawidłowej techniki wykonywania ćwiczeń. Zła technika prowadzi prędzej czy później do urazów.

Komentarze

Komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności