ZADBAJ Z NAMI O WŁASNE ZDROWIE

Odwrotny Butterfly

5 marca, 2019

odwrotny butterfly Unoszenie ramion bokiem w górę w opadzie tułowia z linkami odwrotne rozpiętki na maszynie atlas cwiczen cwiczenia na barki blog

Podczas ćwiczenia angażuje się tylne aktony naramiennych mięśni. Przygotowanie do ćwiczenia, wymaga przyjęcia odpowiedniej pozycji. Mianowicie konieczne jest ustawienie się na wysokości siedzenia, przy czym należy pamiętać, że praca rąk ma być równoległa do podłoża. W tym ćwiczeniu stosuje się chwyt młotkowy 

Przed rozpoczęciem – trzeba się ustawić na wysokości siedzenia, ręce muszą poruszać się równolegle do podłoża. Należy zastosować chwyt młotkowy, czyli neutralny. Prawidłowa technika wykonywania ćwiczenia wymaga chwycenia rączek przyrządu i wzięciu wdechu powietrza. Po tym następuje odprowadzenie ramion do tyłu. W trakcie odprowadzania ramion oddech musi być wstrzymany. Ramiona odprowadzane są do momentu, aż łokcie znajdą się blisko pleców. Kiedy takie ułożenie łokci nie jest możliwe, to prawdopodobnie przeszkodą są zbyt duże obciążenia.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *