ZADBAJ Z NAMI O WŁASNE ZDROWIE

Podciąganie na drążku podchwytem

27 lutego, 2020

Podciąganie na drążku podchwytem ćwiczenia na plecy atlas ćwiczeń

Ćwiczenie pozwala angażować mięśnie obłe mniejsze, obłe większe, podgrzebieniowe oraz najszersze grzbietu i dwugłowe ramion.

Ćwiczenie rozpoczyna się od chwycenia drążka podchwytem prostym. Nogi powinny zwisać lekko i być równocześnie w kolanach podkurczone. Z pozycji zwisu przechodzi się do podciągania, a zakończenie ma miejsce w momencie: broda znajduje się ponad drążkiem, ramion mają pełne ugięcie w łokciach. Bardzo istotne, aby łokcie były prowadzone wzdłuż tułowia. Podczas opuszczania należy zwrócić uwagę na pełną kontrolę swojego ciężaru. Zaawansowani mogą pomyśleć o dodatkowych obciążeniach.

WAŻNE:
Podczas ćwiczenia nie powinno się bujać tułowiem, a także nie dotykać nogami podłoża przy ruchu opuszczania. Koncentracja nad pracą mięśni grzbietu i nieangażowanie pracy bicepsów.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *