ODCHUDZANIE - JAK SCHUDNĄĆ?

ĆWICZENIA DIETA FITNESS

Dbanie o własne zdrowie to same przyjemności. Każdy, kto postanowił zacząć żyć zdrowo i aktywnie szybko poczuł wiele pozytywnych zmian. Dlatego, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś, to warto już teraz rozpocząć metamorfozę. Pokażę ci jak tego dokonać, jak zmienić swoje życie na lepsze i jak wprowadzić do codziennych zajęć aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie.

BUDOWANIE MASY MIĘŚNIOWEJ

JAK PRZYTYĆ? TRENING

Zaczynając na poważnie odchudzanie lub budowanie masy mięśniowej, musimy najpierw poznać własne ciało. Niezbędne do tego będzie nam wyliczenie dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Innymi słowy musimy znać naszą podstawową przemianę materii. Istnieje kilka sposobów by takich obliczeń dokonać, poniżej znajdziesz jeden z nich.

OBLICZ ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE

Skorzystaj z  kalkulatora do obliczenia Twojej podstawowej przemiany materii. Jest to wiedza niezbędna do rozpoczęcia pracy nad swoim wyglądem.

KALKULATOR KALORI

Znasz już zapotrzebowanie kaloryczne swojego organizmu. Teraz nadszedł czas poznać kaloryczność produktów oraz ich makro składniki by dopierać je starannie podczas przygotowywania posiłków.

ILE WAŻY

Waga kuchenna odmówiła posłuszeństwa? Ktoś poczęstował Cię kawałkiem pizzy? Masz problem z wyliczeniem kaloryczności produktu? Jeśli chcesz wiedzieć ile wazy kawałek pizzy, lub ile jest kalorii w szklance ryżu skorzystaj z bazy produktów.

BLOG

ODCHUDZANIE I BUDOWANIE MASY MIĘŚNIOWEJ

JAK PRZYTYĆ? JAK SCHUDNĄĆ?

Skoro potrafisz już wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne swojego organizmu oraz znasz kaloryczność produktów oraz ich makro składniki. Nadszedł czas by przekuć tę wiedzę w działania. Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie w zakresie odchudzania i budowania masy mięśniowej w naszej bazie wiedzy.

MOTYWACJA

DO ODCHUDZANIA! DO TRENINGU! DO ĆWICZEŃ!

Motywacja jest niezwykle ważna w naszym życiu. Wszyscy wiemy jak trudno iść do przodu gdy brakuje motywacji. Skorzystaj z działu motywacji i znajdź lekarstwo na trudniejsze dni.

ĆWICZENIA ATLAS ĆWICZEŃ

ĆWICZENIA NA ODCHUDZANIE! ĆWICZENIA NA MASĘ!

Nie od dziś wiadomo jak ważna jest prawidłowa technika podczas wykonywania ćwiczeń. Jeśli jeszcze nie wiesz jak prawidłowa wykonywać najpopularniejsze ćwiczenia to ten dział jest dla Ciebie.

6 Naprzemianstronne zginanie przedramion ze sztangielkami z obrotem nadgarstka i uniesieniem łokci 1030x791
11 Ćwiczenie na mięsień dwugłowy ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego 1030x772
10 Naprzemianstronne zginanie przedramion z wykorzystaniem wyciągu dolnego 1030x667
9 Naprzemianstronne zginanie przedramion ze sztangielkami trzymanymi neutralnie 1030x836
8 Zginanie przedramion ze sztangielkami w siadzie na ławeczce skośnej 1030x868
7 Naprzemianstronne zginanie przedramion ze sztangielkami łokieć wsparty na udzie 1030x803
15 Zginanie przedramion ze sztangą na przyrządzie Larry Scott 1030x506
14 Ćwiczenie na mięsień dwugłowy ramienia z wykorzystaniem przyrządu Larry Scott 1030x1001

KONTAKT

Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami!